Fasírtagyú...

2008.11.28. 14:47

Senki nem mondhatja, hogy nem lehet rám számítani. Épp az imént hívott fel Tadam, hogy döntsek el egy vitát közte és a kollégája között. Igen. Felhívott szakérteni. Megkérdezte mi az, amit Ford Fairlane "Ánusz" hadnagynak mond, mikor Johnny Crunchot kicsinálják. Aztán amit egymásnak üvöltöznek a film végéig. Kardinális kérdés, de mint mondottam, rám lehet számítani. Egyből rávágtam, hogy "Faszfej. Maga a faszfej. És én azért mondom magára, mert maga az is!" De volt még egy másik is. Az meg úgy vagy, hogy "Fasírtagyú! Maga a fasírtagyú, véleményem szerint!" Azért ez elismerés, nem? Hogy a filmlexikális tudásom miatt felkeresnek! :) Ilyen mérhetetlen, elképesztő tudáshalmazom is csak nekem van.

Szerző: Garou

2 komment

Címkék: film tadam

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr63793144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnGel 2008.11.28. 19:38:22

Olyan büszke vagyok rád!
Az én exem! *egy könnycseppet elmorzsol a szeme sarkában*

Garou 2008.11.28. 19:45:23

Hál' Istennek ex, mi?
süti beállítások módosítása