7+X érdekesség rólam

2009.01.24. 23:30

Először is másodszor szeretném megköszönni a 2 nőnek, hogy unalmas óráimat (ami egyébként nincs) kitölthettem ezzel a bejegyzéssel. Ezért írom ezt most ide. Még visszakapjátok 'ázze. :)

Na, de most ami még nem vót:

I. Származásomról csak annyit mondhatok, hogy bármilyen hihetetlen is, de az apai nagyanyám édesapja az én egyik dédapám. De tényleg. Az egyik ősöm állítólag Erdélyországból származik. A családom ugyanezen ágának ereiben pedig kisnemesi vér csörgedezik. Édesapám keresztapjánál a mai napig megvan az ezt igazoló kutyabőr. A családi vagyont pedig az egyik szerencsejátékot kedvelő ősömnek sikerült véglegesen eltapsolni, mindössze egyetlen éjszaka alatt...kártyán...

II. A genetikai állományom egész tűrhetőnek mondható. Ez alatt a következőket értem:

- Soha sem volt egyetlen rossz fogam sem. Nem kellett fúrni, faragni, tömni, húzni közülük egyet sem. :lekopogja: Igaz, olyan csálék, mint az állat, kb. olyan esztétikus a fogsorom, mint egy cirkuszkerítés. Ám mikor is voltam utoljára fogorvosnál? Talán még gimi elsőben, vagy ált. suliban...akkor sem azért, mert baj volt, hanem azért, mert muszáj. És azóta sem azért nem megyek, mert félek a doktorbácsitól, hanem mert nem volt rá szükség.

- Tökéletes a látásom. Nincs szükségem szemüvegre és színtévesztő sem vagyok.

- Semmire nem vagyok allergiás. Azt viszont nem mondanám, hogy senkire se...

Nem ismerek olyan embert rajtam kívül, akire ugyanez elmondható. Talán max. egyet...

III. Kitűnő az audio-vizuális memóriám. 10-ből 8 filmet meg tudok nevezni annak bármelyik 3 másodpercét látván, amennyiben már korábban láttam. Igaz van, hogy az se kell hozzá.  Volt olyan is, mikor a filmstúdió logójáról és az alatta szóló muzsikáról megmondtam a film címét és a főszereplőket. Két lábon járó műsorújság vagyok. Mindez nem lesz elmondható akkor, ha deréktól lefelé esetleg megbénulok. De akkor meg 4 keréken guruló leszek. De ez nincs tervben. Bár általában nem szokott abban lenni.

IIII. 3 éve nem dobom el a Túrórudi papírokat, ugyanis kb. azóta szeretném őket beváltani piros pöttyös alsógatyára.

V. Baszottul háklis vagyok a könyveimre. Ha esetleg nálam jársz és le merészelsz venni egy könyvet a polcomról engedély nélkül, akkor számíts arra, hogy az halálnak halálával halsz, de minimum habzó szájjal foglak pofánharapni. Egyetlen lényezet (Merlin) vehet el kérés nélkül onnan könyvet, de azt is csak egyet (Mage: The Ascension alapkönyv). Haragomat pedig mindösszesen egy ember úszta meg, az is azért, mert öcsémként szertem a kis rohadékot. Igaz Tadam??? Démon könyv...annak is a gerince...spirálfüzet...

VI. Egyik mesterem, akitől a kardrántás művészetét tanultam, mondta még anno, hogy mindenkinek kell legyen egy szentélye. Nekem is van. Földanyánknak, és a Farkas szellemének szentelve.

VII. Ha valakit lerajzolok, az nagyon fontos nekem. Akiről valaha portrét készítettem, biztos lehet benne, hogy örökre a szívembe zártam.

Aztán ezúton küldeném Tadamnak, Tottonak (záróra ellen) és Rasztalakéknak (Rasztalakból mindhármótoknak, nehogy már csak egyikőtök utáljon).

Szerző: Garou

2 komment

Címkék: garou

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr98900513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagah 2009.01.25. 20:33:01

A genetikai állományom nekem is kitűnő, úgyhogy már ketten vagyunk ;)

Mornambar-Totto 2009.01.26. 00:38:20

Három már az übermenschek száma akkor! :)
A szentély amit írsz mennyire fizikális?
süti beállítások módosítása