Ezt mondja a Télapó is. (Eredetileg Tépaló csak, hogy a kötekedés  reális maradhasson... Ha ez Freud-i elszólás, akkor most én egy drogos állat vagyok?) Tudjátok az a kokakólaruhás öreg faszi, akinek teljesen véletlenül mindig borvirágos az orra. Tévedés, az nem a hidegtől van. (Sok rum, kevés kóla. Bár így nézve, akkor rumvirágos...)  Na, de havazik. Végre. Talán idén telünk is lesz.

Felhívnám a fiatalemberek figyelmét, hogy most jött el az a pillanat, amikor teljesen legálisan agyon lehet dobálni a leányzókat hóval. Ugyanis nálunk a mondás úgy tartja, hogy ha a leányok meg vannak fürdetve az első hóba vala, akkor szépek maradnak. Én is megtettem eztet, még tegnap. Bár én finom voltam és nőies. De legközelebb nem leszek ilyen jó szívű....MUAHAHAHAHAAAAA!!!

Tessék mostan kiélvezni, elmenni sétálni. Még Ropi is - a szomszéd kutya, amelyik ilyen fél marokra való, köret nélkül - élvezi a havat. Kinn futkos, de legalább nem ugat. Bár azt, amit ő csinál nem is biztos, hogy lehet ugatásnak hívni, ámbár meglehetősen idegesítő. Mindegy, ha egyszer felhúz...erre a fajtára van egy kitűnő koreai receptem! :)

Szerző: Garou

2 komment

Címkék: egyéb albi he!

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr42783872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnGel 2008.11.23. 11:45:26

A Tépaló mondta? :P :) :kötekszik:

Garou 2008.11.25. 14:51:12

Ne kötekedjék, mer' megjárja. Kijavítottam!
süti beállítások módosítása