Garougtikus Birodalom

2008.10.22. 00:32

Felépült. Végre kész van. 3 napig suvickoltam, pakoltam, hegesztettem, henteltem, mostam, vasaltam, szántottam, vakoltam, fúrtam, faragtam, kis néger gyereket etettem (pfff), majd megteremtettem a világbékét és vééééégreeeeekééééész! Nem a világbéke, csak Birodalmam. Itt volt az ideje. Végre emberi körülmények között élhetek. Már nagyon rám fért. Ennek örömére megosztom veletek a végeredményt. E!

Újra felépítettem a Szentélyemet is. Már ráfért, hogy végre egy szép helyen legyen. Kicsit el is vesztett az erejéből, de talán most már újjá éled. Rám férne a segítsége, hogy kitisztuljak, sajnos elég mocsok ragadt rám az utóbbi időben. De minden jobb lesz. Annak ellenére, hogy senki sem mondta, hogy könnyű lesz.Szóval íme, ez a Szentély a Farkashoz és Földanyánkhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr30725702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása