Hejj mija kü, tyúkonyó, kend a szobában, azaz az edzőteremben (ami tulajdonképpen szoba), biz tegnap nem kímélt bennünket Nintai Sempai! A nagy karácsonyi zabálásokra tekintettel megkaptuk a magunkét rendesen. Mert ugye aki korán kel, az hamar elfárad! És minek annyit enni, ha egyszer úgyis leverik rajtam. A határozat alapján 8 hét ultrakemény alapozás fog történni a márcusi vizsgára készülés jelleggel. Muszáj, mert le vagyok göthösödve és ippen 30 kiló plussssssz (nem az a vitaminos izé, ami ha belebobod a vízbe telerejszolja...hanem ZSÍÍÍÍR!) van rajtam. A rossebér főzök ilyen jól...Na egy szó, mint 100, a lényeg, hogy már böki az oldalam az a sárga öv, le kell cserélnem zöldre. Mondjuk ippen itt az ideje, mert a kyu-könyvem szerint aszongya...jézusom...túl régen vizsgáztam már utoljára. Szóval gatyát felkötni, és nyomás. Ja, igen, akinek új az info, visszatértem, mint a Betmen, és széjjelkaratéjozok mindenkit!

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr782593585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása