Tudéj

2008.10.18. 15:07

Termékeny volt a mai nap, 5:30-kor keltem, írtam 2 ZH-t, felszámoltam az atomtámadás utáni romhalmazt, abban a helyiségben, amit mi konyhának hívunk. Hazafelé úton pedig érdekes épületre bukkantam az épületrengetegben. Ez pedig nem volt más, mint az Árpád-Házi Szent Erzsébet Római Katolikus Templom, mely neo-gótikus stílusban épült, első ránézésre. Hát...a nyálam folyt a gyönyörtől. Csinyáltam képet is, majd fel leszen rakva. Valami gyönyörű. A Baross tértől nem messze van, aki arra jár, nézze meg. Ja, és szóljon az üzemeltetőnek, hogy nyissa ki mert legközelebb berúgom az ajtót. Régen a templom mindenkinek nyitva állt, nem? Ma meg úgy kell könyörögni, hogy megnézhessem. Na mindegy. Lényeg, hogy jó kedvem van, csak álmatag vagyok. És elolvastam életem első mangáját. Urániumbányász elvtárs a kezembe nyomta, mikor szóba került a belőle (a mangából nem Ub-ből) készült film. Tanulságos. És tetszett. Amúgy is szeretem a képregényeket, igaz nekem a japánok stílusa annyira nem jön be, ebből a szempontból válogatós vagyok, de ez kifejezetten tetszett. Szóval majd megejtük a filmnek a megtörténő nézését is. És még nincs vége a napnak. Délután ugyanis Bombagyár Filmklub. Itt az ideje, hogy végre elmenjek mozizni. Megnézzük mi van ma terítéken. Aztán az uccsó busszal tépek haza. És 1 teljes hét, sőt picivel több szünet. Már rám lesz férve, de így is leszen dolgom. És ha az Öreg Östen is úgy akarja végre elkészül a sisakom, meg a vívókesztyűm. De azt úgyis dokumentálni fogom. Szóval mindenki küldje a csít, hogy ne b*sszam el az időmet f*szságokra! TÉHÁIKSZ!!!

(Nemnorbi) Ápdét: Időközben felkerült a kép a templomról. Sajnos pont lemerült a fényképező akkuja, szóval a legjobb képeket már nem tudta elmenteni. :( De azért ez így is gyönyörű.

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr63720175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnGel 2008.10.19. 10:44:56

Csí!
A filmklub meg nem volt rossz, laza egy órás csúszás után el is kezdtük, hehe.
süti beállítások módosítása