Színes izék

2008.10.12. 22:35

Van egy ilyen színes IQ bigyó itt a neten. Ide kattintva te is tesztelheted, hogy mennyire jól tudod megkülönböztetni és sorrendbe rakni a különböző színárnyalatokat. Én megcsináltam. Nézzétek meg ti is. Nekem ZERO lett az eredményem. Szóval kurva jó vagyok. :)

Szerző: Garou

1 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr50710738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadam · http://baromsagszarasig.freeblog.hu 2008.10.20. 20:29:25

Na, nekem meg 4 lett, a kékből zöldbe részét a spektrumnak kicsit problémás felismernem ezek szerint. Eget fődnek, fődet égnek nézem. :D Végre egyszer büszke is lehetsz arra, hogy nulla pontot értél el! :D
süti beállítások módosítása