Legalábbis ajánlom. Az elmúlt 2 nap arról szólt, hogy Garou reggeltől hajnalig meg se állt.

Kezdődött az egész azzal, hogy szombaton szerettünk volna szüretelni. Sógoréknak van egy kis szőlőjük. Csak 4 sor, de mind 200 méter hosszú. Nem olyan nagy, egy délelőtt leszedhető. Csak nem szakadó esőben. Péntek éjjeltől szombat délelőttig esett szóval elhalasztottuk inkább vasárnapra.

Így a szombati napon végre megkezdhettem a második Garougtikus Birodalom megalakítását. Történt ugyanis, hogy 2 éve, mikor nővérem férjhez ment, voltam olyan rendes és lemondtam a padlástérről, ami addig az én birodalmam volt. De most végre visszakaptam. JIPÍÍÍÍÍÍÍÍJJJ!!!! Immár nem 6 négyzetméteren kell élnem, jesssz! Azt a "kevés" cuccomat, amim meg van, fel kellett hordanom. Erre rá is ment a szombati nap. És aaaaakkora ágyam van. Nem is tudom hova örüljek. 2mX2m-es! Na meg azt se tudom, melyik sarkába aludjak! :) EEEEEEKKORAAAA!!!

Vasárnap meg rövid szüret, délután kettőre végeztünk. Sógorom anyukája isteni gulyásleves készített, be is faltuk rendesen. Este meg újabb adag cucc pakolása. Még vagy 2 hét és a helyére kerül minden. Már alig várom, mert az a napi 4-5 óra alvás ami néha jut, meg a 18-20 óra meló..kicsit el vagyok már fáradva asszem...

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr91697686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása