Dögvész

2008.09.30. 22:08

Elkapott valami kehkór. Dögrováson vagyok. De egyszerűen úgy is mondhatnánk, hogy szarul. Fejfájás, émelygés ( ez ly, vagy j ??? ), blöeeeeeee. Aztán bedobtam egy új-citromosat és sikerült aludnom délután 4-től este 8-ig. De nem igazán lett jobb. A fejem még mindig hasogat. És annyi dolgom van mint a szar, de ki a frász tud ilyenkor a vonalakra koncentrálni? Én...kénytelen leszek, mert holnap is meg holnap után is beadandóim vannak. ViDÁm bIrKAbŐŐŐr! A hangulatom az egekben. Majd ha befényképeztem kirakom ma milyen szépet rajzoltam valamelyik szünetben. Na, annyira érzem magam jól...

Szerző: Garou

3 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr21689853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja29 2008.10.01. 12:19:04

Nyugi Atim. Én is dögrováson voltam de már jobb. Látom az alagút végén a fényt. Ott van nagymama, nagypapa és Elvis.
Szal jahh. Gondolom miket élhetsz át.

Garou 2008.10.01. 17:37:25

Te állat! :) Már ettől jobban vagyok! :)

Laja29 2008.10.02. 15:14:41

Ha legközelebb rosszul érzed magad, akkor csak idézd fel ezt a történetet, remélem segíteni fog.

Szar napod van?
Képzeld el a következőt:
- Egy sziámi ikerpár tagja vagy
- A testvéred homokos
- Te nem vagy az
- Ma egy forró randevúja lesz
- Csak egy seggetek van...
Na, jobban vagy már?
süti beállítások módosítása