Rájöttem, hogy hogyan kell képet beilleszeteni!!! VIIIIJJJJJJ!!! Hátveregetést ide! Hát jóvanna, béna vagyok. Mert én eddig még sose néztem, hogy vannak ott ilyen ikonok is, ott fenn. Ennek örömére most megosztom veletek a hun sisakom modelljét. Igen, ez csak modell, ez még kartonból készült, de amit kartonból ki lehet vágni és meg lehet varrni, azt meg lehet bőrből is. Hát ez ilyen ocsmány! Néhány változtatást ugyan már eszközöltem a bőrből készült változaton, de szerintem ettől csak jobb lett. Majd meglátjátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr59598366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadam · http://baromsagszarasig.freeblog.hu 2008.08.04. 22:55:50

Valóban igen szép kalap. Olyan, mintha egy naagy halat beletűrtek volna egy hellén katona hajába, aztán rájahúzták vóna a rézkupakot a fejire. Hihi

Garou 2008.08.04. 22:59:57

Pont olyan! :) Utállak Tadi! :)
süti beállítások módosítása