Your rainbow is shaded brown.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a deep thinking person. You appreciate the roughness of nature. You feel closer to people when you understand their imperfections.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

 

Amíg a Rasztalak többi tagja A remény rabjait nézi (én még nem láttam és nem akartam a közepétől), addig gondoltam én is megoldom ezt a rénbót! Asszem nem mond hülyeségeket. Köszönet érte AnnGelnek és Eskinnek.

Ápdét: Lefordítottam az eredményt magyarra. Gondoltam, az is értse, aki nem beszél ángélusul. Íme:

A szivárványod árnyalata: BARNA.

Mindez a következőket mondja el rólad: Mély gondolatok szülőatyja vagy. Nagyra becsülöd a Természetet, kegyetlensége ellenére. Sokkal közelebb érzed magadhoz az embereket, ha megérted tökéletlenségüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr20892426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mornambar-Totto 2009.01.22. 00:37:35

nekem is barna jött ki :)

AnnGel 2009.01.24. 00:45:36

Dedurva, neked szóról-szóra igaz!

Garou 2009.01.24. 20:47:36

Toto: Akkor lehet, hogy hasonlítunk. ;)
AnnGel: Tudom.

Mornambar-Totto 2009.01.26. 00:39:49

Mi? Ugggyan már! :D Halvány picit se :P
süti beállítások módosítása