Kuglóf 1.1

2008.11.15. 20:05

Kész. De tökre. És csak kétszer kellett visszatenni a formába meg a sütőbe. Mert az alja nem akart megsülni a rohadt. De most kész. Nem szép, de legalább...randa. Az ízét még nem tudom, mert nem mertük megkóstoli. Viszont tele van mazsolával.

 

Ápdét: Megkóstoltam. Kicsit szalonnás lett. Nem kelt meg rendesen. Legközelebb ébresztőórát is keverek bele. Egyébként ehető. Ha holnap is írok, akkor nem döglöttem bele. Szóval, aki utál szurkoljon a kuglófnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr54770878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja29 2008.11.16. 17:53:09

Új blog bejegyzés? Garou vs. Kuglóf?
Mellékhatások tekintetében kétféle cím jut az eszembe.
"Garou a sebezhetetlen" vagy "A Kuglóf bosszúja"
Szorítok érted, ne hagyjad megad, egy igazi vérfarkas lakozik benned. Habár a krónikák nem szólnak vérfarkas evő Kuglófról. És arról sem hallottam, hogy Kuglóffal meglehet ölni egy vérfarkast. Hacsak nem tartalmaz ezüstöt.
Új szerepjáték elem: mint a "Fingóbéka" meg a "Sárgarépából készült pentagram". Vérfarkasülő Kuglóf. :D

Garou 2008.11.25. 14:55:04

Majd csinálok ilyen Sötét Spirál Táncos fétist! Garouölő Kuglóf! :) Egyébként, mint az látszik én nyertem. Egy kuglóf kevés ahhoz, hogy megszűntesse a létezésemet. Bár ha megfelelő gyorsaságúra felgyorsítod...
süti beállítások módosítása