Max Payne - Egyszemélyes háború. Csalódtam. A játék mindkét részének végigvitele után nem ezt vártam. Azokat szerettem, erről most nem vagyok olyan nagy véleménnyel. Na, de először a film pozitívumai:

Elképesztően jó a hangulata. Visszaadja azt a nyomasztó Sin City-Gotham-New York élményt, ami a játékban is megvan. Nagyon szépek a képek, tök film noir, ahogy a sötét városban szállingózik a hó. A helyszínek megválasztása tökéletes volt, mintha a játék képei elevenednének meg az orrunk előtt. És nagyon jónak találtam még a zenéjét. Meg a posztert. Bárcsak a poszter lenne az én legnagyobb bajom... A leglátványosabb elemei a filmnek a Valkür drog hatása által kiváltott angyalok voltak. A hideg rázott, nagyon jó lett. Ez az egyetlen dolog ami nincs benn a jááékban, viszont nagyon feldobta a filmet. E nélkül viszont...

Na, de most jöjjön az, amitől majdnem elsírom magam... Mark Wahlberg szerintem  nem volt éppen a legjobb választás. Már csak a hangja végett sem, hiszen  nem elég mély és karcos, mint ahogy  már Max Paynetől megszokhattuk. És szerintem az arca sem illik igazán a szerephez, különösképpen, hogy abszolut nem láttam rajta, hogy annyira lepukkant volna a felesége és a gyereke halálától. Márpedig azt hiszem az ilyen megviseli az embert. Mondjuk, igazság szerint nem is tudnék most igazán más színészt, aki még eljátszhatta volna. Igaz James McCaffrey, Max eredeti, játék beli hangja, feketére befestett hajjal nem is lett volna olyan rossz.

Jack Lupino telitalálat. Az a hapi (Amaury Nolasco) egy nemnormális, kellően vaddisznóra sikeredett, különösen a 2 szárny tetoválással az arcán. Sajnos Max és Lupino harca szintén azonban nem sikerült valami dúsra. Pedig emlékeim szerint én megszenvedtem rendesen azzal az állattal, mire végre sikerült padót fognia.

Mona Sax (Mila Kunis)...Hát tőle se ezt vártam. Teljesen röhejes ,ahogy ez a kislány arcú vékony kis görnyedék géppisztollyal hadonászik és úgy próbál keménykedni. A csaj  eredetileg tök ugyanolyan, mint Max Payne, csak nőben. Elképzelni nem tudom, hogyan tudna ez a nő bárkit is szembrebbenés nélkül tarkón lőni. Nemhogy mesterlövész puskával fedezni Maxet, miközben ő végre bejut valahova. Véleményem szerint akár ki is hagyhatták volna, hiszen olyan jelentéktelen volt a szerepe, hogy tök fölösleges volt.

A forgatókönyv... édesanyám... A kezdés jó volt, majdnem úgy, mint a játékban, mutassunk egy szeletet a dolog végéből. Ez volt az első másfél perc. De aztán jött a kavarás és a nyavajgás felváltva. Aki nem ismeri a szereplőket az szerintem azt se tudja hova kapja a fejét és hogy ki kivel van. Túl sok volt benne a nyomozgatás és a sírás rívás, tús sok idő megy el, mire végre történki valami akció és mire kiderül mi is van.

Aztán annyira nem akarták, hogy a Mátrixra hajazzon, hogy össz-vissz van benne 3  egész olyan jelenet, ahol a bullet time combo megjelenik. Azok szépek, de KEVÉS!!! Igazából nem arra voltam kíváncsi, hogy ki is a gyilkos, hanem hogy pusztuljon végre az a sok drogos szar, LASSÍTVAAAAAAAAAAA. 

Összefoglalóan a filmet a következőkéépen írnám le: Szép képek, de túl sok rinya, kevés akció.

Szerző: Garou

3 komment

Címkék: film mozi

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr79753071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomek 2008.11.29. 23:56:25

szerintem Billy Burke lett volna a jó választás max payne szerepére.
Ő a Törés című fimben játszott egy nyomozót, de öngyilkos lett.

Tomek 2008.11.29. 23:57:24

mármint a filmben :D

Garou 2008.11.30. 12:45:16

Hát, nem is tudom. Arcra lehet, hogy jó lett volna, de miután eljátszotta Joey Cortinot a Maffiában...tuti nem álltam volna meg röhögés nélkül! :) A Törést viszont nem láttam. Akkor ezek szerint érdemes megnézni?
süti beállítások módosítása