Józsi

2008.10.28. 00:05

Ímhol Józsi a Szerelemnarancs, aki egyébként vagy mandarin, vagy citrom. Majd ha már terem elárulom. De most télen elég gáz, mert sokba kerül. Mi az hogy mi? Hát a terem. Azt felfűteni? Az sokba kerül. Amúgy, Józsi azért van, mert Wadmálnálkodtunk. Fél avattuk a Birodalmat. Józsit Vikitől kaptam. Azt hitte kiszúr velem, mert belerejtette egy szörnyű szűk papírzacskóba, amiből segítség nélkül vehettem csak ki, ráadásul úgy, hogy nem téphettem el. Csak Viki azt nem tudta, hogy baromi jó érzékem van a szűk dolgokban való turkálásban. :P Aki nem hiszi, kérdezzen utána. Na, majd Józsira meg igyekszem vigyázni, mert még pici. Vagy, ahogy Tündérmackó unokaöcsém mondaná: "BÉÉÉÉÉÉÉÉBI!" Eddigi életem során mindössze egy bonsai (Béla) élt engem túl. De ő se nőtt azóta se egy centit se. Viszont még él. Ez valószínüleg az én hibám. Vagy nem. Már ha hiba. Na, itt egy szörnyű életlen kép Józsiról. Nézzétek el, a fotómasina be volt baszva. Mellesleg Laci is. :D De aranyos volt. Igaz, kedves Doktor úr? Na, de Laciról majd legközelebb, most jöjjön egy másik állat: Józsi a Szerelemnarancs (nagyításhoz katt a képre):

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr46735565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja29 2008.10.28. 20:45:38

Honnét lett szerelemnarancs?

Garou 2008.10.28. 22:26:04

Láttad a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt? című filmet? Na abban volt egy Szerelem-páfrány. Ez meg Szerelemnarancs. Valahogy így-e. A hüje agyammal összeraktam.

AnnGel 2008.10.28. 23:05:58

Nekünk még mindig megvan a szerelem-bambuszunk, de eléggé haldoklik. Ha kinyíródik, majd téged okollak ám jól! (hogy miért, ne kérdezd. csak. női logika)

Laja29 2008.10.29. 07:51:24

Tipikus nő, olyan mint a GPS. Össze vissza beszél, mindig el akar vezetni másik irányba, de a végén belátja, hogy nekünk van igazunk. Férfi Hatalom. :D:D:D (Csak nehogy nejem beleolvasson. Ha mégis olvassa,akkor végem van. :D)
süti beállítások módosítása