Ez a bejegyzés csak azoknak szól, akik nem akarnak rácsodálkozni, hogy más lett a fejem. Mert levágtuk! Nem a fejeeeeem! A hajam! Ez van, már utáltam, hogy olyan hosszú. Szóval nyissz. Most már csak vállig ér. És hihetetlen milyen kényelmes így. Meg télen talán könnyebb lesz magamnak normális fejet varázsolni...bár abból, ami raktáron van...hát így se lesz egyszerű. Harry Potter összes pálcája is kevés hozzá. Na, mindegy szerencsére a fejem miatt van kit hibáztatni! :D :P Aztán adtam az arcomnak is. Visszatértem a körszakállhoz. Így se vagyok szebb, de legalább...randa.

Szerző: Garou

3 komment

Címkék: egyéb garou hüjeee

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr81685538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnGel 2008.09.30. 22:19:51

És legalább látszik a tokád, hehehe.

Garou 2008.09.30. 22:22:25

Te dumálsz? Zsírnyakú! :D

Laja29 2008.10.01. 09:01:02

Kéretik egy fénykép. Kiváncsi vagyok rá. Lassan nekem is bírkanyírás lesz. Drága párom bejelentette. Le akar vágni belőle. Azt mondta, hogy már nagyon hosszú. Meg valami hajvágásról is szó esett. Ha a történelemben jól emlékszem Sámsonnak is így vették el az erejét. Szal szerintem félnem kellene.
süti beállítások módosítása