Falu, traktor...

2008.09.03. 20:33

Hát a mai nap az arról szólt, hogy jöttem mentem, mint faluban a traktor. Fel Pestre, be albérlet, fel suli, ott szembesülni, hogy semmit nem tudok intézni, vissza albérlet. Reggel háromnegyed nyolctól délután fél négyig mentem. JESSZ!!!

Viszont, ami jó, hogy nem kellett a TO-n töltenem a nap további részét, mert összefutottam egy leendő szaktárssal, aki felvilágosított. Most már tudom, hogy a Télapó nem létezik. Sírtam is. Meg azt is tudom már, hogy a tantárgyaim elfogadtatásához meg kell keresnem minden tanárt, be kell mutatnom a tematikát és utána, ha szerencsém van a tanár talán elfogadja. Jó szórakozás Garou! Köszönöm szépen! A fejtágításon viszon elfelejtették közölni, hogy mindehhez kell az index is, mert azt nem ők kérik ki, hanem az egész úgy megy tanáronként, mintha jegyet iratnék. Jaaaajjdejóóó! Szóval holnap lesz egy futásom Győrbe. Hogy mondjuk vidáman azt, hogy birkabőr? Juhéjj! Mindegy, úgyis rég jártam arra. Viszont ezt a héten jó volna elintézni, hogy a jövő héten benn tudjak lenni órákon.

És lám. Mégiscsak megy nekem az a pozitív gondolkodás.

Szerző: Garou

3 komment

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr35647108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja 2008.09.04. 20:49:17

Még szerencse, hogy minden simán megy. Nekem csak ez a hét olyan, hogy át a sztechbolt onnét le Keszthely könyvelés, ott szembesülni, hogy nem vittem le a papírokat. (sírógörcs). Könyvmoly közli, hogy milyen papírok kellenek. Rohanás vissza Sümegre. Papírokat felmarkol. Rohan vissza a papírmunkásokhoz. Ott közlik, hogy nem kellenek mégse a papírok, mert azokat a szállító küldi. Az életem romokban és belefolytottam magam egy tál fagyiba.

AnnGel 2008.09.05. 08:43:50

Jaaaaaj Laja *fejsimit küld, és még egy tál fagyit vigasztalásképpen*

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.09.05. 10:51:14

Hát igen, TO-járáshoz, óraelfogadtatáshoz nem árt, ha az ember a teljes addigi életének dokumentációját magával viszi. De semmi gond, októbertől nyugi lesz.
süti beállítások módosítása