Presto

2008.08.18. 19:22

Ezt a rövid animációs filmet még AnnGel-lel néztük meg annak idején. A Wall-e előtt vetítették a moziban. Én dőltem a röhögéstől. Na, mondjuk rólam azt kell tudni, hogy ha valami rajzfilm és pörög és szerencsétlen és ráesik és csillagokat lát és mittudomén akkor én azon képes vagyok úgy röhögni, hogy majd megfulladok. Na ez is olyan volt! Nekem tetszett, szerintem tööööök ari! Jó szórakozást!

Szerző: Garou

Szólj hozzá!

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr79621836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása