Medichopper 07 - Nénimentők

2008.07.13. 13:35

Egy hős vagyok! Már megint. Ez van. Ma egy öreg mamókát mentettem meg. Éppen nagy svunggal jöttem kifelé a hegyi lakomba, mikor a város szélén látom ám, hogy egy nénike veszettül integet. De úgy, hogy majd kiesik az úttestre. Igaz a bal oldalon, de hát csak akar valamit, ha már egyszer ennyire legyez. Mondjuk meleg volt, bár az ember nem nyújtott kézzel felfelé szokta magát ilyenkor hűteni. Affene, gondoltam megállok, végülis, mit veszíthetünk? Ha vérnyugdíjas és megharap legfeljebb teliholdkor majd olcsóbb csirkefarhátért vonyítok, nem szarvashúsért. Szerencsére nem az volt. Na aztán látom, hogy örül, mint majom a tartálynak, mikor végre felfigyel rá valaki (én-e), kérdeztem is tőle mi a gond. Erre közölte, hogy az orra előtt ment el a vonata, és el tudnám-e vinni a falujáig. Mivel pont arra mentem, ráadásul a Hegyiember-projekt a falutól kb. 1 km-re van, hát miért ne vinném el? Öregem! Nénit ilyen gyorsan még nem láttam szaladni. Komolyan mondom. Úgy tépett át hirtelen az úton, mintha ezen az oldalon leárazás lenne. Bepattant a kocsiba, csomagot a hátsó ülésre és indultunk is. Az "Isten áldja meg, fiatalember!" kifejezést a tizedik után már nem számoltam. Nagyon örült, mivel a gyógyszerét időben kell beszednie, így aztán kicsit parázott, hogy nem ér haza időben. Aztán dög meleg is volt. Ha ilyenkor áll neki egy ilyen útnak gyalog, a felénél tuti összeesik. Ráadásul kiderült, hogy az egyik általános sulis ismerősöm nagymamája. Szóval el is vittem haza, öröm és boldogság. Nem győzött hálálkodni, tök aranyos volt.

És hát ugye jó tett helyébe jót várj. A vodás netem szélessávon szaggat, vééégreeeee, kinnt a hegyen is. Alig bírok vele olyan gyors. VUÍÍÍÍÍÍJJJJJJJ!!! Szóval most örül a fejem. Ebből is látszik, hogy Earlnek van igaza. A Karma majd jól helyre tesz mindent, úgy, ahogy kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr5566015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása