Hát igen! Köszönöm, köszönöm. Ismét megkínált az Élet egy pöcsízű nyalókával. Ez van. De nem fogom szeretni. Csak azért se. Jelenleg itt tartózkodom Balatonmackóalsón (Balatonaliga-Balatonvilágos) a Jóisten háta megett, itten, a onnan a balra. Hát ez a hely...tökre imádnám, ha nem utálnám ennyire.

Na, de kezdjük az elején. Végre sikerült munkát találnom. Hogyan mondjuk vidáman azt, hogy birkabőr? JUHÉJ! Kertépítek. Jó nekem, mi? Örültem is, nagyon, mert a telefonban az ürge közölte, hogy feszített ugyan a meló, és hát azt ugye bírni kell, és hogy 7-től délután 3-ig van a munkaidő, és hogy nem gond, hogy csak a nyárra, hiszen a kertépítés szezonmeló. De, hogy majd hívjam vissza vasárnap, mert ugye akkor tisztázzuk, hogy mikor és hova szíveskedjek elfáradni, mert nem a környéken lesz dolgunk, hanem messze. Örül a fejem. Legalább mozgás, napi 8 óra, lesz időm délután, lesz munkám, már köv. héttől, jól fizet, "alakul a teeeerv". Ugye, ahogy Hofi Géza bátyánk mondaná.

Visszahívom vasárnap. Mikor már harmadszorra sem vette fel a telefont, kezdtem elbizonytalanodni. Hát mondom, akkor a kellemetlen illatú prostituált édes anyukáját. Marad a Hegyiember-projekt, van nekem itt dógom. Mondom, majd visszhívom hétfőn. Visszahívtam. FELVETTE!!! Volt olyan kedves, hogy megtisztelt azzal, hogy hallhassam azt a csengő hangját! Nem a csengőhangját. Mert ugye én hívtam és messze volt. Azt ugye nem hallhattam, hanem azt a hangot, ami az arcából kijött, azt. Most a francér' magyarázom. Azt mondja: "Akkor holnaptól kellene jönni és úgy kellene készülni, hogy 4 napra akkor lehúzunk Balazonhónaljpusztára. Ottalvós a buli." Na, de jó. Mondom, jól van, 4 nap, kibírod Garou.

Akkor ezúton felsorolnám, hogy mi hogy lett ebből végül: a hétfő az kedd lett, a 4 nap az 5, természetesen beleértve a szombatot is, amikor ugye más dolgom lett volna, a munkaidő reggel 7-től megalább délután 5-ig (bár volt, hogy este fél 7-ig) tart. Szóval akkor most kinek a milyen jellegű anyukáját megint? Mindegy! Kell a lóvé és jól fizet. OMMMMMMM! Hát ajánlom neki. Különben habzó szájjal fogok mindenkit agyonharapni.

És akkor itt van ez a szörnyű település, ez! De legalább van itt net! Igaz 6 kilómétert kellett utána gyalogolni, de kocka vagyok, evvan! Na de most befejezem, itt, majd a többit megírom máskor, mert van még itten történés kérem. Nem is kevés. Különbenis, egy bácsi már idejött, hogy szeretne ő is netelni! Meeeekkora kkkkockka! Hehh! Milyen emberek vannak? Nem bírnak meglenni számítógép nélkül... hát kész...

A bejegyzés trackback címe:

https://garou.blog.hu/api/trackback/id/tr67564284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása